det bittra (?) slutet

hej.



jag skulle somnat och somnade egentligen för flera timmar sedan,
efter ett tjejhäng på bulls, middag och öl, korandet av slut of the year.
jag hade sovit om det inte ilat ett slags skön nervositetskänsla i magen.
alltså imorgon, mina damer och herrar, smäller det.
då är det fan dags att klippa sig och cykla till jobbet.
(för den oinsatte klipper jag mitt eget hår, svårt att bli missnöjd alternativt bra konsumentkontakt osv.)

whaaaaaaaaaaaaaaah!
jag är både sjukt taggad och rätt nervös.
ganska löjligt torrövat honnör och helomvändningar på vardagsrumsgolvet med simulerade överstar.
ska dessutom genomgå denna med språng frammarschande procedur, blev av någon finurlig anledning vald
till bästa kamrat. (med kommentaren 'ni är så jävla lurade' när jag egentligen ville hulka ut mina rörda tårar bakom närmsta träd..)

åh det kommer att bli sentimentalt för kadett glas imorgon, mamma är här, syrran kommer, alla kommer att vara så stiliga i sina blå och det är liksom tack och bock. trodde jag fick leva i bubblan ett tag till.
samtidigt längtar jag så hem, så hem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0