trötthets

Kul utan hets?

En Valborg i Lund. Alla såg likadana ut. Fördomsfullt. Av mig? Tveksamt.

Malmö. Syster Yster, Liksom allt jag behövde. Lite rödvin men ingen Kenny Starfighter. Har lite svårt att komma över det.
Grekisk mat, inte riktigt i ordens rätta bemärkelse men snudd på.

Någonstans i bakhuvudet skriker det faktum att jag inte är färdig med övningsplanen, tusen platser jag skulle hunnit till i helgen (porslinsbutiken på kärleksgatan!) och stadsbiblioteket och och och

och jag vill inte ha måndag imorgon.

Kommentarer
Postat av: Jessica (tjäder, så att det inte går att missuppfatta)

WIIIH! du har börjat blogga. ûberbra! :)

Jag saknar dig. Så länge sen! Blir det något Umeå i sommar?

2009-05-03 @ 18:24:23
Postat av: schtein

jäska!

jag saknar dig med!

tänk att ibland skulle man kunna tro att vi bor långt ifrån varandra, men det gör vi inte.. vi får se om sommarn, vet inte riktigt var jag får jobb! ska vi styra upp en helg i götet snart? puss!

2009-05-04 @ 15:16:24
Postat av: muttan

:)

Bloggaren i mig slår volter av glädje.



Att få ta del av ditt explicita språk.. bara en sån sak! Love it!

Detaljer vill jag ha mellan fyra ögon och tre bröst. Ömsesidigt.



Du vet väl om att du är världsbäst? Att du är viktigast här och nu?

2009-05-05 @ 00:37:46
URL: http://mariakarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0